Draw Something is een enorm populair spel en het uitvallen ervan komt wel bij meer gebruikers voor. Dit kan komen omdat de server niet te bereiken is of omdat de telefoon misschien niet de laatste update draait.
Tips:
- Zorg dat je telefoon de laatste update heeft
- Als je via Facebook bent ingelogd hoef je niet bang te zijn dat je gegevens verloren gaan. Een account bij hun zelf heeft deze functie overigens ook
- Verwijder de App en Installeer deze opnieuw als er nog altijd problemen zijn na je telefoon update!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De app functioneert nog niet goed genoeg.
Hij zal hoogst waarschijnlijk binnenkort overgenomen worden, ik denk dat er dan wel een update zal verschijnen die dit probleem op zal lossen.

Ik zelf heb er ook last van en hoor het van iedereen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens of je geen update hebt die je kunt installeren. Anders kan je proberen de app te verwijderen en hem vervolgens opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app er af halen en opnieuw downloaden. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verwijderen en opnieuw downloaden