moet ik een ipad 3 kopen van 480 euro?

Ik wil een ipad 3 kopen zonder 4G van 480 euro. kan ik daar later alsnog 4G op krijgen met een of andere manier (zonder hotspot)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat kan niet. Voor de 4G verbinding is een micro-simkaart nodig. Als je er eentje koopt zonder 4G, heeft die dus geen plaats voor het simkaartje.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zie ook deze pagina:
http://www.apple.com/nl/ipad/4g/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nederland heeft geen 4G netwerken (alleen 3G) en krijgt dat voorlopig ook nog niet. In de VS hebben een aantal steden wel 4G, dus tenzij je daar gaat wonen...
succes met de aanschaf