Contacten in iPad werkt niet. Wat kan ik hiertegen doen?

Ik kan mijn contacten niet openen. Ipad 2, heb dit probleem al sinds begin van aankoop. Als ik op icon tik, springt hij terug naar homescreen, en als ik hem aanzet in Instellingen doet hij hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer heb je je iPad gekocht? Is dat al lang geleden?

En heb je geprobeerd om hem opnieuw op te starten door hem helemaal uit te zette? Niet alleen op slaapstand

Anders kun je ook nog proberen om hem met behulp van iTunes te resetten naar de fabrieksinstellingen, wel eerst back up maken is verstandig

Als dit allemaal niet helpt zal ik naar een Apple resseler gaan, of je belt eerst de Apple klantenservice, deze helpen je vaak heel goed,

Bij mij iPad deed de camera het niet en heb binnen twee weken een nieuwe gekregen met een nieuwe inscriptie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo erg lang, maandje of 4/5. Ook al geprobeerd om hem te resetten en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Ik zal de klantenservice wel proberen! Bedankt voor je hulp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja lijkt me wel het beste! Dan is het waarschijnlijk een programmeer fout in jou iPad, en heb je naar mijn inzicht gewoon recht op dat ze het voor je oplossen! Succes in ieder geval!