Voetstuk stuk van stofzuigen blokker heb ik garantie?
In februari heb ik een stofzuigen online besteld bij blokker.
Netjes afgeleverd enz.
Vervolgens zuigt de stofzuiger niet optimaal.
We gaven het een tijdje de kans om zich te bewijzen.
Nou vervolgens ging het voetstuk stuk tijdens het opklikken van het voetstuk op de stofzuiger.
Wij denken overigens ook dat de zuigkracht word beperkt door het voetstuk omdat de stofzuiger veel laat liggen en ik moet 2 keer alles zuigen voordat het schoon is.
Vervolgens ben ik naar de blokker geweest vandaag in huizen.
Deze ging de stofzuiger testen en zei dat deze zuigkracht had en er neits defect was.
Dus ik zei vervolgens dat het misschien aan het voetstukje ligt dat hij slecht zuigt bij ons in huis.
Zei de vrouw dat er geen garantie zit op stang met voetstuk en dat we maar een nieuwe moesten kopen.
ze wou de klantenservice bellen voor ons voor de zekerheid maar omdat we geen bon meer hadden kon ze dat niet zei ze. Dit is onzin want het factuur was ter beschikking en dat heeft een factuur nummer en dat betekend een bon in het systeem.
Ik kan me niet voorstellen dat er:
1 geen garantie op de voetstuk zit (want dit was geen deugdelijk product want hij is binnen een half jaar stuk gegaan)
2 dat de stofzuiger optimaal is met zuigkracht want hij laat veel rommel liggen.
omdat de factuur hier geld als bon
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.