Voetstuk stuk van stofzuigen blokker heb ik garantie?

In februari heb ik een stofzuigen online besteld bij blokker.
Netjes afgeleverd enz.
Vervolgens zuigt de stofzuiger niet optimaal.
We gaven het een tijdje de kans om zich te bewijzen.

Nou vervolgens ging het voetstuk stuk tijdens het opklikken van het voetstuk op de stofzuiger.

Wij denken overigens ook dat de zuigkracht word beperkt door het voetstuk omdat de stofzuiger veel laat liggen en ik moet 2 keer alles zuigen voordat het schoon is.


Vervolgens ben ik naar de blokker geweest vandaag in huizen.

Deze ging de stofzuiger testen en zei dat deze zuigkracht had en er neits defect was.

Dus ik zei vervolgens dat het misschien aan het voetstukje ligt dat hij slecht zuigt bij ons in huis.

Zei de vrouw dat er geen garantie zit op stang met voetstuk en dat we maar een nieuwe moesten kopen.

ze wou de klantenservice bellen voor ons voor de zekerheid maar omdat we geen bon meer hadden kon ze dat niet zei ze. Dit is onzin want het factuur was ter beschikking en dat heeft een factuur nummer en dat betekend een bon in het systeem.



Ik kan me niet voorstellen dat er:
1 geen garantie op de voetstuk zit (want dit was geen deugdelijk product want hij is binnen een half jaar stuk gegaan)
2 dat de stofzuiger optimaal is met zuigkracht want hij laat veel rommel liggen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Toch een.kwestie van eigen schuld. . . Daarmee bedoel ik; je had direct terug moeten gaan toen de stofzuiger te weinig kracht had (hoezo denk je dat dat verbeterd na verloop van.tijd) Over het.voetstuk kan ik verder niks zeggen (al vind ik dat slechte service.) Je kunt nog proberen om je klacht bij.het.hoofdkantoor neer te leggen.

Dit is weer typisch een staaltje arrogantie van een groot bedrijf versus een eenling. Zie het onder de aandacht te brengen van een consumentenprogramma, sat het voor je opneemt. Ik maak me sterk, dat de garantie, die er nu niet is, er dan plotsklaps wel zal zijn!

In dit geval moet je je wenden tot de klantenservice van Blokker online en niet tot Miep achter de kassa in de Blokker in Huizen. Miep achter kassa in de Blokker in Huizen kan niet zomaar zien of de factuur van de webwinkel geldig is of dat je hem na hebt gemaakt. Bewandel de juiste weg en je zult zien dat je klacht alsnog opgepakt zal worden. Je hebt het product gekocht in de webwinkel en dus is dat ook de eerste plek waar je de klacht moet indienen. Neemt echter niet weg dat een stofzuiger het na verloop van tijd natuurlijk niet beter zal gaan doen. Juist alleen maar slechter. Dat zal iedereen snappen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100