Voetstuk stuk van stofzuigen blokker heb ik garantie?

In februari heb ik een stofzuigen online besteld bij blokker.
Netjes afgeleverd enz.
Vervolgens zuigt de stofzuiger niet optimaal.
We gaven het een tijdje de kans om zich te bewijzen.

Nou vervolgens ging het voetstuk stuk tijdens het opklikken van het voetstuk op de stofzuiger.

Wij denken overigens ook dat de zuigkracht word beperkt door het voetstuk omdat de stofzuiger veel laat liggen en ik moet 2 keer alles zuigen voordat het schoon is.

Vervolgens ben ik naar de blokker geweest vandaag in huizen.

Deze ging de stofzuiger testen en zei dat deze zuigkracht had en er neits defect was.

Dus ik zei vervolgens dat het misschien aan het voetstukje ligt dat hij slecht zuigt bij ons in huis.

Zei de vrouw dat er geen garantie zit op stang met voetstuk en dat we maar een nieuwe moesten kopen.

ze wou de klantenservice bellen voor ons voor de zekerheid maar omdat we geen bon meer hadden kon ze dat niet zei ze. Dit is onzin want het factuur was ter beschikking en dat heeft een factuur nummer en dat betekend een bon in het systeem.

Ik kan me niet voorstellen dat er:
1 geen garantie op de voetstuk zit (want dit was geen deugdelijk product want hij is binnen een half jaar stuk gegaan)
2 dat de stofzuiger optimaal is met zuigkracht want hij laat veel rommel liggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp nooit waarom mensen niet gewoon standaard hun bonnetjes bewaren. Neem een map, doe daar 12 insteekhoesjes in, zet op elk hoesje de maand van een naam en verzamel elke maand je bonnen. Na een jaar kom je bij een volle map en die bonnen kun je dan vrijwel altijd weggooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt maar dat is vrijwel niet noodzakelijk met dit incident.
omdat de factuur hier geld als bon

Antwoorden (3)

Toch een.kwestie van eigen schuld. . .
Daarmee bedoel ik; je had direct terug moeten gaan toen de stofzuiger te weinig kracht had (hoezo denk je dat dat verbeterd na verloop van.tijd)

Over het.voetstuk kan ik verder niks zeggen (al vind ik dat slechte service.)

Je kunt nog proberen om je klacht bij.het.hoofdkantoor neer te leggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt maar ik had vroeger thuis stofzuigers met zakken. en niet zonder. en dit is 1 zonder. en ik woon nu op mezelf dus ik heb er weinig verstand van dus hij zoog eerst slecht en ik dacht misschien licht het aan mij dat ik iets niet goed doe. dus miss komt het goed maar blijkbaar niet. en direct teruggaan is onzin natuurlijk want de garantie verloopt niet in een 3 maand. het is ook slechte service maar ik probeer het dan maar bij de online service te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je binnen 14 dagen terug komt.doen ze minder moeilijk dan na een half jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar eigenlijks hoort dat niet want garantie = garantie en daar mag volgens mij geen onderscheid in gemaakt worden.
Dit is weer typisch een staaltje arrogantie van een groot bedrijf versus een eenling.
Zie het onder de aandacht te brengen van een consumentenprogramma, sat het voor je opneemt.
Ik maak me sterk, dat de garantie, die er nu niet is, er dan plotsklaps wel zal zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan mij ook niet vertellen dat je op het voetstuk 0 geranatie hebt. Op zen minst een maand of iets dergelijks. maar die miep achter de kassa was ook niet heel slim (waarschijnlijk is dat de reden dat ze in een blokker werkt) maar verder probeer ik het dan online. misschien dat ik daar iets kan bereiken
In dit geval moet je je wenden tot de klantenservice van Blokker online en niet tot Miep achter de kassa in de Blokker in Huizen. Miep achter kassa in de Blokker in Huizen kan niet zomaar zien of de factuur van de webwinkel geldig is of dat je hem na hebt gemaakt.

Bewandel de juiste weg en je zult zien dat je klacht alsnog opgepakt zal worden. Je hebt het product gekocht in de webwinkel en dus is dat ook de eerste plek waar je de klacht moet indienen.

Neemt echter niet weg dat een stofzuiger het na verloop van tijd natuurlijk niet beter zal gaan doen. Juist alleen maar slechter. Dat zal iedereen snappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt maar ik had vroeger thuis stofzuigers met zakken. en niet zonder. en dit is 1 zonder. en ik woon nu op mezelf dus ik heb er weinig verstand van dus hij zoog eerst slecht en ik dacht misschien licht het aan mij dat ik iets niet goed doe. dus miss komt het goed maar blijkbaar niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben zelf een Samsung stofzuiger zonder zak. Dat ding zuigt de plinten van de muur zowat. Voorheen kocht ik van die goedkope dingen met zak. Drama
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij hebben een goedkope zonder zak.
en dat ding zuigt amper stof van de plinten af XD.
als ik met een zachte bezem veeg in huis gaat het sneller dan met die zuiger XD. dat is best een drama.