Vijf alternatieven voor de Raspberry Pi

http://www.zdnet.be/techzone/137389/vijf-alternatieven-voor-de-raspberry-pi/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor wie wat meer geld wil uittrekken zijn dit vijf alternatieven. :D Dus dat zijn de dure alternatieven. Toegegeven de vraag slaat nergens op, een stuk elektronica voor de prijs van vijf pakjes sigaretten is niet iets waarvan je een goedkoper alternatief verwacht.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
LOL, ik wilde net gaan kijken wat voor fruit lekker zou zijn in een taart i.p.v. frambozen omdat die zo duur zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik eerst ook HeerVoldemo
maar een pie is altijd nog iets anders dan een pi.
hoi momopoyolo,

raspberry IS het goedkope alternatief!

wil je het nóg goedkoper? vrijwel onmogelijk!
groeten, Dré