Kan ik iets met mijn iPod scherm?

Heb een iPod glaasje liggen van de derde generatie, kan er niks meer mee want ipod is stuk. Heb nu een iphone. Kan ik er nog een klein beetje geld voor vangen, 5 euro ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eigg die wel nodig, maar hoe zou ik die kunnen bevestigen op de mijne? Zie geen schroefjes ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben helaas het tooltje om het oude scherm te repareren verloren, maar ben erachter gekomen dat het met een mesje ook prima gaat. Kijk eens op www.ifixit.com/Guide/Installing-IPod-Touch-3rd-Generation-Front-Panel/3308/1

Antwoorden (2)

Zet het op mp, hopelijk heb je geluk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kan je het proberen om je ipod op ebay te zetten.
en heel misschien een vriend van mij heeft dit geprobeerd naar een bedrijf te bellen die telefoons van je koopt zoals bijv. zonzoo en die heeft gevraagd of zij zijn ipod wouden kopen terwijl dat niet op de site staat en dat deden ze. Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen succes