Waarom geeft de automatisch ingestelde klok van mijn iphone een tijd aan die 5 minuten verschilt met de eveneens autom. ingestelde tijd van mijn pc?

En welke is de juiste tijd (iphone kloktijd is 5 minuten eerder.)

Toegevoegd na 1 week:
ook bij resetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je moet het zoeken in het volgende:
Weet je zeker dat je pc op automatisch staat?
Ik zou dat nog een grondig controleren.
Wellicht heb je nog een 2e pc, hoe loopt zijn klok?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook een keer gehad maar dan met bijna een half uur verschil. Het is misschien een beetje rigoureus maar ik heb toen een back-up gemaakt in I-tunes en daarna gekozen voor Iphone herstellen. Daarmee was het bij mij opgelost en door de back-up is alles weer netjes terug gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je heel zeker weet dat jou telefoon niet goed loopt, dan kun je het volgende doen:
1. ga naar instellingen.
2. dan naar algemeen.
3. scroll naar beneden en klik op 'datum en tijd'

dan zijn er twee opties.
1. De klok is automatisch ingesteld
2. De klok is niet automatisch ingesteld.

Bij optie 1:
Je klikt automatisch ingesteld uit, en voert nu de tijd in die jij denkt dat juist is.

Bij optie 2:
Je zet automatisch ingesteld aan en de tijd loopt zo goed.