Indien mogelijk, kies voor een HR-ketel (hoog rendement); de meerkosten betalen zich al snel terug in verminderd energie-verbruik. Een goede ketel (aangeprezen door consumentenbond) is de ATAG A244EC. Dat is overigens een combiketel.

Andere informatie te lezen op www.cvketelvervangen.nl
www.CVketel-installateurs.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Met de alsmaar stijgende energie kosten zou ik iets minder kiezen voor een goedkope ketel. Ik zou kiezen voor een SHR ketel (super hoog rendement) Lagere maandelijkse energie rekening en dat 10-15 jaar lang want zo lang gaat een CV ketel gemiddeld mee. Een goed en betrouwbaar merk is nefit of atag. Kijk ook zeker even in de consumenten gids

Een aannemer uit Amsterdam met 25 jaar ervaring