Kan mijn laptop nog gemaakt worden of moet ik toch echt een nieuwe kopen?(zie foto)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gezien je reactie over de oorzaak, sja... duidelijk een gevalletje onherstelbare schade aan het beeldscherm. Neem het volgende in overweging: Hoe oud is de laptop, hoe is de conditie van de batterij en de overige onderdelen. Ik bedoel; het laten vervangen van het beeldscherm is een vrij dure grap als de overige onderdelen van de laptop binnen afzienbare tijd te verwachten problemen gaan geven ivm de leeftijd van de laptop. Denk ook aan de harde schijf. Een gemiddelde laptop gaat zo'n 4 jaar mee, uitzonderingen daargelaten. De batterij vaak veel korter. De reparatie kosten kunnen naar verhouding dus veel hoger uitvallen vooral als de laptop al op "leeftijd" is. In dat geval is het dus beter en goedkoper om een geheel nieuwe laptop te kopen die dan ook weer veel meer kan dan je huidige exemplaar. De data van je beschadigde laptop kan je zonder problemen overzetten naar de evt. nieuwe.

Dat ligt er aan, of je scherm is kapot, of er is een software fout. Je kunt proberen om windows overnieuw te installeren en de computer terug in fabrieksinstellingen te zetten. Of als je nog garantie op je laptop hebt zou ik ermee terug gaan naar de winkel, dan krijg je een nieuwe of wordt deze gerepareerd.

Bij een laptop is het niet heel moeilijk om het scherm te vervangen. Het is alleen de vraag hoe veel geld je uit wil geven. Als je met een extern beeldscherm aansluit op de VGA poort kun je iedergeval een backup maken van je gegevens

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100