Het toetsenbord van mijn telefoon laat los: kan ik het toetsenbord op de een of andere manier plakken?

Heeft iemand van jullie ervaring hiermee? Het gaat om een Sony Ericsson C902, dus een candybar (geen slide/qwerty/klap). Het toetsenbord zit aan de onderkant nog vast, maar van boven tot aan het midden zit het flink los. Zelf dacht ik eraan bijvoorbeeld secondelijm, of tweecomponentenlijm te gebruiken, maar ik heb geen flauw idee of dat de functionaliteiten van het toestel beïnvloedt?
Ik ben van plan binnen een maand een nieuw, los toestel te kopen. Op deze manier kan ik mijn C902 echter, die nog prima functioneert, gebruiken voor momenten waarop ik mijn smartphone liever niet meeneem!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

waarom plak je er niet gewoon wat plakband omheen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat dat geen oplossing is, onhandig is en ook nog lelijk! In principe is het toetsenbord van origine ook vastgelijmd maar ik heb geen idee of secondelijm of een ander soort lijm problemen geeft. Maar bedankt voor het meedenken!