Nee waarschijnlijk niet behalve als men op zondag werkt. Kijk eens goed op de site naar de bestelvoorwaarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, doordat zondag geen werkdag is krijg je het dinsdag binnen (als het direct op voorraad is)
12 jaar geleden
Nee, je krijgt het product niet maandag als je zondag besteld. Waarschijnlijk dinsdag of hooguit woensdag.

Bestellingen die in het weekend worden besteld en betaald* (vrijdag na 15.00u, zaterdag en zondag) worden op maandag in behandeling genomen.

Toegevoegd na 2 minuten:
*er zijn een aantal artikelen met een uitzonderingen op de 24-uurs levering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door het zelf te gaan halen, een koerier (laten) sturen of een pakket met een ''one day'' delivery!