Als ik iemand FaceTime dan krijgen we geen contact, maar naar diegene die ik dan FaceTime en geen contact krijg, krijgt wel een melding oproep gemist?

Ik heb een iPod touch 4g en naar wie ik bel heeft een iPhone 4s.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

FaceTime is alleen mogelijk als beide gebruikers de iphone4 of 4s hebben en een draadloze netwerkverbinding is noodzakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie moeten allebij wifi hebben !!!!!

Je kan gewoon bellen van ipod naar iphone 4s en andersom!!