Wat is er mis met mijn Casio SA-1?

Mijn SA-1 werkt niet goed meer. Als je hem aanzet werkt hij prima, maar hoe langer je erop speelt hoe meer “ruis” met ritmes en geluiden er verschijnen. Na een paar seconden gaat hij dan ook uit. Als je hem uit en weer aan zet doet hij het niet meer, maar als je hem een tijdje laat rusten wekt hij weer voor 5 seconden. Wat is er aan de hand en hoe verhelp ik het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

klinkt als een temperatuur probleem of een defecte elco.
Het kan ook de adapter zijn met deze problemen. Dus zou eerst eens een andere voeding proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de voeding kan het niet ligen, want ik gebruik battereien. Ik zal alle elco's eens nalopen en kijken of het dat probleem is. Bedankt!