Hoe op je grafische rekenmachine van 1.333 naar 1/3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
1/3 is iets anders dan 1.333
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typfoutje toch ;p
ItisILeClerc
12 jaar geleden
door er 1 van af te trekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke rekenmachine heb je? Het verschilt :p

Het beste antwoord

Er zit inderdaad geen knopje op, maar je kunt wel eerst 1.3333333333 - 1 doen, en dan 0.3333333 [Math] [Dec > Frac] [Enter] doen op je TI. Dan krijg je 1/3. Tel daar die 1 die je er eerst vanaf hebt gehaald op en je hebt 1 1/3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wilde ik weten ja. Ik heb het beetje onduidelijk neergezet + een typfoutje ;-)

Andere antwoorden (1)

1.333 is iets anders dan 1/3. Er is (voor zover ik weet) geen knopje op een GR om dit uit te voeren