Waarom werkt iTunes niet op de iPad?

Als ik een app download op mijn iPad krijg ik het bericht dat hij geen verbinding kan maken met itunes. Ik hoor dat dit vaker voorkomt maar ik zie nergens een antwoord. Ik vind het erg vervelend want kan nu weinig met mijn iPad. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet eerst je iPad geïnstalleerd hebben zodat t je computer herkent of andersom. Ik ga er van uit je wel iTunes op je computer hebt. En als je een app wilt downloaden moet je wel een internet verbinding hebben natuurlijk. Anders even terug naar de Apple-store (altijd leuk om rond te kijken! )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook soms.
Er zijn meerdere redenen voor.
Soms kan het zijn dat de app die je download niet beschikbaar is in Nederland. Of dat er een fout in iTunes is. Of er is gewoon geen internet verbinding is.