Hoe creëren producenten de behoeften aan smartphones?

We weten al dat de behoefte naar smartphones gecreëerd is door producenten, maar nog niet precies hoe (voor Profielwerkstuk) Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lijkt me onzin, de functionaliteit van een smartphone is bijna onbeperkt, daarom willen mensen ze graag hebben. De marketing is er alleen maar om de mensen voor een bepaald merk te laten kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mooi actueel voorbeeld om meer smartphones en abonnementen te laten verkopen is the voice van holland. In de bron hieronder staat hoe ze dat hebben gedaan.