Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat het lampje met uitroepteken betekent op koel-vrieskast?

Ik heb een fritec koelkast, zonder handleiding. Het lampje met de uitroepteken brandt al een week. Hij werkt verder goed.
Staat wel in een koude ruimte.

Toegevoegd na 15 minuten:
Er brand een rood lampje, er naast zit een groen lampje, die dus niet brandt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien even belletje of mailtje naar Fritec sturen. Bronnen:
- http://www.fri-tec.nl/contact/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als er geen licht uit je koelkast komt, betekent dat dat het licht moet gaan branden of het is een waarschuwing dat het licht niet brand. Als het licht wel brand, en dat lampje brand ook, zal het misschien zijn dat het een teken is dat het licht in je koelkast op dat moment aan staat.

Ik hoop dat je nu wat wijzer bent geworden over je vraag.

Groetjes. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt waarschijnlijk door de koude omgeving. Als de buitentemperatuur daalt tot onder de ingestelde temperatuur, dan stopt de koelkast met koelen. Maar omdat er één thermostaat in zit, stopt dus ook het vriesvak met vriezen. Je levensmiddelen in het koelgedeelte blijven koel genoeg, maar de spullen in het vriesvak kunnen gaan ontdooien.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier was ik al bang voor. Ik zal straks de deuren eens open zetten. Dat het iets warmer wordt daar. Kijken wat er dan gebeurt. Bedankt. Ik ga meteen kijken of het spul ontdooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit weer op de account van de huisgenoot!! Sorry
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing