Zijn de winner rolex ad daytona 1992 24 horloges echte of replica horloges?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een link, voorbeeld of prijs?

Antwoorden (2)

We hebben het hier over een bijzondere uitgave van de Rolex Daytona, voluit Rolex Cosmograph Daytona.

De 'Winner at Daytona 1992' versie is, voorzover ik kan nagaan kado gedaan aan de vier winnaars van de 24-uurs race van Daytona in 1992 (er waren vier klasses).

Hoeveel exemplaren er verder gemaakt zijn weet ik niet. Gelet op het feit dat ze zelden tot nooit aangeboden worden op horlogesites (bijv. Chrono24.com) zijn het er niet veel.

Bovendien is de Winner24 een van de weinige Rolexen met een uitgebreide gravure op de caseback. Staat er op het door jou aangeboden exemplaar 'winner AD Daytona' dan is het sowieso een nepper en een hele slechte ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de prijs vier of vijf cijfers voor de komma is heb je groot kans dat het een echte is, zijn het er maar twee of drie dan is het nep.

In de eerste linke echte
in de tweede link nep