Waar kan ik deze tablet kopen in een winkel of op internet?

Ik wil graag de Tom Tec 7 Inch Tablet 4GB met Android 2.2 voor 100(?) euro kopen. Ik wil hem graag met de externe dongle kopen, maar ik kan hem niet meer vinden op internet. Ik wil hem graag in de winkel kopen. Als dat niet meer kan wil ik het ook wel op een VERTROUWBARE site kopen. Hopelijk weten jullie een site of winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

mijn zusje heeft hem voor de verjaardag gekregen en hij kost minder dan 100 dat is echt voordelig en ze kan er video's mee maken fotos ze kan alles bewerken internet zit er op word alles net zoals een laptop
ze heeft hem bij bart smit gehaald en is er super blij mee ik raad het je echt aan om bij bartsmit te kijken. en mischien wel te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bart Smit of Intertoys!