Hoe kan dit?

Wanneer we een dvd (film) afspelen, wordt de ondertiteling de ene keer wel en de andere keer niet weer gegeven. Dit gebeurt iedere keer bij exact dezelfde tekst. Wij hebben inmiddels een nieuwe dvd spelen gekocht en bij deze gebeurt iedere keer hetzelfde. De dvd"s zijn niet gekopieerd.
Kan dit liggen aan de scartkabel of aan de tv? Wie kan ons helpen???

Toegevoegd na 10 minuten:
Dus, het zijn verschillende films, en verschillende dvd spelers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
paulus811
14 jaar geleden
Maar wat bedoel je dan met 'Dit gebeurt iedere keer bij exact dezelfde tekst'? Je voegt toe dat het over verschillende films gaat.

Antwoorden (2)

Misschien idiote gedachte, maar de dvd lijkt me hier verdachte.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat dachten we ook, daarom hebben we een nieuwe gekocht net, maar weer precies hetzelfde probleem.
Hoi platje,
Het probleem kan aan de instellingen zitten. Kijk is of daar alles juist is..
Succes.