is de video converter van de aldi betrouwbaar? iemand ervaring er mee?

ik heb net bij de aldi een video converter zien liggen, dit is misschien goed idee om me vhs over te zetten op dvd, echter al eens problemen gehad met usb stick van aldi die geen goed contact maakte met de pc, dus electronica bij de aldi vertrouw ik niet echt..
of zou het een foutje zijn van de fabriek dat net deze niet goed deed de usb stick en dat aldi normaal wel goede betrowbare elctronica heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens zon converter bij de kruidvat gekocht. Camera aangesloten, programma geintalleerd pinnacle geloof ik. Maar de camera herkennen of iets dergelijks neehoor.

Antwoorden (2)

Gewoon kopen en uitproberen zou mijn advies zijn.Is het niets kan je het gerust terugbrengen met de mededeling "Hij doet het niet".Geen probleem bij de aldi daar je gewoon je geld terug krijgt en er niets verloren is.Makkelijker kan het niet zijn.Persoonlijk doe ik het aan deze kant met een tv kaar waar een videoaansluiting voor een recorder opzit.En met een pinnacle programma.De videoconverter van ION is rotzooi +en zou ik persoonlijk afraden door de vele problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi ingrid1988, enkele jaren geleden kocht ik ook zo'n video converter bij Aldi en dat was ronduit bagger.
maar technieken veranderen, en betere technieken worden goedkoper. de kans is groot dat dit apparaatje het wel naar behoren doet.
kwestie van uitproberen.
suc6 groeten, Dré
Ik heb dat ding al een paar jaar en werkt goed.
Er wordt software van arcsoft bijgeleverd maar dat werkt bij mij niet zo goed, moviemaker werkt beter.
Je moet wel een snelle pc hebben om alle gegevens stottervrij over te zetten.
Standaard staat het ingangsgeluidsniveau te hard maar dat kun je bij je coniferenscherm op ongeveer half zetten, dat is het enige probleem.
Ik gebruik hem ook wel eens om direct van de TV programma's op te nemen, gaat ook prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
coniferenscherm op half zetten?
Het geluid in configuratiescherm neem ik aan.
Goeie tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn staan de coniferen achter de windows.