Ipod touch, overig geheugen 4,7 GB, nu ipod geheugen helemaal vol: HOE KRIJG IK DAT OVERIGE GEHEUGEN WEG? voor meer informatie, zie extra uitleg *

Ik heb een ipod touch (de laatstuitgekomen) met 8GB. Ik heb hem nu iets langer dan een jaar, en heb sinds een paar weken last van het overige geheugen. Er staat namelijk 4,7 GB van de 8GB vol met 'overig geheugen'. Nou kan ik niet vinden wat er in dat geheugen zit. Ik wil dit heel graag weg hebben. Ik heb mn ipod niet gejailbreakt, heb alleen muziek gedownload, foto's gemaakt, en enkele apps. Ik heb al 2x mijn ipod 'hersteld' : gerestored. Misschien maakt het nog wat uit: ik gebruik itunes op een iMac.
HOE KRIJG IK DEZE 4,7 GB WEER WEG?
ik hoop dat ik alle informatie die voor jullie nodig is om de vraag te beantwoorden heb verteld, zo niet, vraag het even :) p.s. ik ben niet zo goed in al die moeilijke termen, dus het liefst in makkelijke taal ;) Alvast heeeeel erg bedankt, als iemand mij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
Heb je toevallig een RSS app?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ook een keer zoiets, even nog een keer synchroniseren en het was weer minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook wel eens gehad. Na update was het weg. Ik zou ff een reservekopie maken, dan leeghalen, dan pas herstellen en dan pas backup terug. Als het niet werkt deze vraag even stellen op iphoneclub.nl

Het beste antwoord

Er is een fout in het systeem je "overige geheugen" wordt dan vol geladen met "bestrijding" tegen die fout dus ff herstellen ofzo