Welke stekker heb ik nodig voor een thais apparaat te gebruiken in Nederland?

Met 2 Platte uitsteeksels. En waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan heb je een verloopstekker nodig zoals hieronder is afgebeeld...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vaak zijn deze te koop in campingwinkels en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak heb je verloopstekkers bij reiswinkels zoals die van de ANWB. Omdat je nu van Thais naar Nederlands gaat (dit is niet erg gebruikelijk) is het wel verstandiger eerst even te bellen. Misschien moeten ze die bestellen.
Gelukkig heeft Thailand ook de zelfde netwerk spanning dan in Nederland.

Mocht je buitenlandse apparaten kopen (zonder adapter deze zetten namelijk zelf de spanning om) altijd naar de spanning kijken. Anders zou je er nog een transformator tussen moeten zetten en dat zijn duurdere geintjes.

Mensen die handig zijn met elektra kunnen er ook makkelijk een Europese stekker op zetten dat geeft natuurlijk minder rompslomp