kan je iets doen aan een dvd die blijft haperen?

Heb een dvd die op een bepaald moment gewoon stopt. Heb hem al gepoetst e.d. maar het blijft.
Kan ik er nog iets aan doen? Het is zo zonde anders....

12 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ligt het aan je dvd-speler. Een klap op je dvd-speler geven dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen oude analoge Russische apparatuur!

Het beste antwoord

Probeer hem eens op de computer af te spelen ?
Als ie daar ook hapert tja dan is het, helaas pindakaas
wat je dan nog kan proberen is een kopie te maken
het lukt soms wel om de bestanden over te zetten
op een andere schijf
maar als dat dual layer is weet ik niet of dat werkt in je gewone dvd speler.
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, je kan de dvd proberen in de pc te lezen en dan evt. Een kopie te maken. Daarnaast helpt tandpasta bij het repareren van beschadigde dvd's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
Dat zou ik ook es graag willen weten....
Soms wil een pc de dvd nog wel lezen. Probeer de dvd via een pc te kopiëren als je aan de inhoud gehecht bent. Ook goedkope dvd spelers spelen een dvd nog vaak af als dure modellen door de geavanceerde foutcorrectie het laten afweten.
paulus811
12 jaar geleden
Misschien kun je hem kopieren en dat nummer waar hij op hapert er tussen uit laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer Roadkill, die maakt een kopie ervan en eventuele fouten repareert hij.