hoe kan ik snel zien of een g-shock nep is?

ik ga er morgen van een goeie vriend een kopen en geeft hem aan mij voor 30 euro. Ik vertrouw deze vriend maar wil zekers niet met een neppe rondlopen :) iemand tips om het snel te kunnen zien? liever geen filmpjes.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Op de achterzijde van het horloge dient minimaal het logo van Casio te staan.
Verder dient er ook een modelnummer op de staan. Je zult vast en zeker een smartphone hebben met internet. Vul dat nummer in op google. Kom je direct uit op dat horloge, dan weet je bijna zeker dat het een echte is.

Dit zijn de meest eenvoudige manieren om te checken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kom op mensen, even google gebruiken:

http://mygshock.com/2008/01/15/how-to-spot-a-fake-g-shock/

eerste link die op google staat