Ik zoek een USB stick met LED-light en laserpointer

En met laserpointer bedoel ik niet echt zo'n illegale, sterke streep, maar gewoon met zo'n stipje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk eens op gadgetshouse.nl of spyshop.nl daar hebben ze meestal interessante dingen suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo moeilijk? Ik heb mijn usb-stick met draadloze laserpointer gewoon bij Mediamarkt gekocht en was helemaal niet duur. Het ding ziet eruit als een soort afstandbediening dus met vooruit en terugknoppen voor je presentatie op de beamer aan de zolder en er komt een instelbare stip, kruis, of cirkel uit.
Overigens zijn losse laserstraaltjes verboden.