Is de speakertoren van de Blokker op de pc aan te sluiten?

Staat op bladzijde 5 van de folder.

Ik had het ook al in de winkel gevraagd, maar ze wisten er niets van :s.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook van plan om te kopen, maar is het goed geluid? hoeveel wat? en welk merk is het? Bronnen:
- -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het geluid is niet echt super, afstandbediening is klein en reageert slecht en als er geen muziek speelt hoor je wat gesis en gekraak. de radio is ook niet echt super. De bijgeleverde kabel is rond de 30 centimeter

Het beste antwoord

Ja, hij heeft een aansluiting voor een 3,5mm plug, dus met de juiste kabel kun je hem op je computer aansluiten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kabel zit er al bij, lees ik.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OP de hoofdtelefoon uitgang?
bamibal
12 jaar geleden
Kan, maar vaak kan het ook direct op de geluidskaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor kabel zou ik dan nodig hebben
bamibal
12 jaar geleden
Zoiets als deze:
http://www.allekabels.nl/Jack-Kabels/4/1473/Jack---Jack-Kabel.html Maar er zit er al eentje bij, volgens de beschrijving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het is proberen, jammer dat het personeel er niets van af wist
Amadea
12 jaar geleden
@Kinotje: als je personeel wilt wat er vanaf weet, dan moet je naar een audiozaak gaan. Van een huishoudelijke winkel mag niet je verwachten dat de medewerkers overal van weten hoe het werkt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je toch maar beter geen branchevreemde artikelen gaan verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea ze wisten bijna niet eens wat dat ding kan doen, ik vind eigenlijk wel dat ze moeten weten wat het moet kunnen

Andere antwoorden (2)

Je kunt hem gewoon op de koptelefoon uitgang aansluiten, van je pc of mp3 speler maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik zou geen extra kabel hoeven aan te schaffen
jij zegt het geluid is niet super, maar wel goed of dat ook niet? gr