Heb eergister bb 8520 gekocht en had gelijk msn gedownload maar hij zegt: sevice is niet ingesteld voor dit toestel. Wat moet ik doen?

Het is blackberry curve 8520 van vodafone nl. (geen abbo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er internet op of probeer je via wi-fi msn te gebruiken?

Antwoorden (1)

Dat komt omdat je geen internet erop heb staan.
Als je wi-fi wilt gebruik gaat dat niet lukken voor oa. Msn , BBM en alle andere applicaties behalve Whatsapp.
De browser kan je wel gewoon gebruiken met Wi-Fi.
Maar als je wel internet erop hebt dan komt het doordat je nog niet heb geregisteerd.
Ga dan naar installatie en dan email installeren.
Type dan je email en je wachtwoord wacht even tot het verwerkt is.
Dan krijg je een berichtje van handheld geinstalleerd.
En nog 1 met over een paar minuten zal je je email updates hier ontvangen.
Nu kan je gebruik maken van de Blackberry diensten onder andere BlackBerry Messenger en alle andere Applicaties.