ik zou graag met behulp van adobe photoshop cs5 zo'n soort foto willen maken, maar hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan geen foto's maken met photoshop, maar wel bewerken. Je kan dan bijvoorbeeld met verschillende lagen werken (layers). Er zijn oneindig veel mogelijkheden, te veel om hier te bespreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap dat je geen foto's kunt maken met photoshop, maar ik bedoel met deze vraag meer van; hoe pas je deze effecten toe op een foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De achtergrond is een aparte layer (laag) en daar overheen is de volgende laag de vrouw.
Een gedeelte van de vrouw is weggegumd zodat je de achtergrond weer ziet. De rode gitaartjes zijn gekopieerd naar verschillende maten en posities en handmatig gepositioneerd. Je kan altijd zelf kiezen in welke volgorde je de layers wilt gebruiken, dus m.a.w. wat wil je naar voren en wat wil je naar achteren.