Kan je in ibooks iets instellen of aankijken of zo zodat je enkel Nederlandstalige boeken te zien krijgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zo ver ik weet, is het er niet. Ik gebruik iBooks dagelijks en zoek er ook wel eens naar, maar altijd zonder resultaat.
Het enige manier waaraan je kunt zien of het een nederlandstalig boek is, is door bij de samenvatting van het boek te kijken daar staat dan bovenaan welke taal het is. Maar meestal kun je het natuurlijk al raden aan de titel, maar sommige boeken zijn internationaal bekend...
Die kunnen dan dezelfde titel hebben, succes!