Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik vraag me af waarom de laatste tijd zoveel merken hun naam aan fuit geven.. blackberry en apple enzo.. waarom zoveel Eate?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
671
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"de laatste tijd" Apple bestaat al tientallen jaren en Blackberry bestaat ook al ruim 10 jaar.
Cryofiel
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=kAG39jKi0lI
flyingcrow
12 jaar geleden
Ik denk dat je fruit bedoelt,en het laatste woord etenswaar,(we wonen nog steeds in Nederland)
Op zich een goede vraag,ik weet het ook niet daarom is dit een reactie,maar ik ben er ook wel nieuwschierig naar
flyingcrow
12 jaar geleden
nieuwsgierig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft twee voorbeelden (merken) die al heel lang bestaan, waar is je vraag ('de laatste tijd') eigenlijk op gebaseerd? Er bestaan honderden merken die niets met fuit of met eate te maken hebben....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

het heeft niet echt veel met elkaar te maken, want het is niet iets van de laatste tijd, blackberry werd in 1999 voor het eerst gemaakt dat is al 13 jaar geleden.

apple werd ver daarvoor al opgericht, in 1976
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een fruit naam memorabel is. Als bedrijf probee je een naam en logo te maken die uniek zijn in vorm en waar je telkens aan herinnerd wordt. Voorbeelden hiervan zijn fruit, maar bijvoorbeeld ook "Windows". Daarnaast bestaat apple al wat langer dan "de laatste tijd"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding