Hoe heet zo een systeem?

Een systeem waarmee je in huis met meerdere verdiepingen kunt communiceren, dus bijvoorbeeld ik ben bij de bovenste etage dat ik dan op een knop druk en iets naar beneden doorgeef en dat de ander het hoort en erop terug kan reageren door ook op de knop te drukken en te praten, ik bedoel geen walkie talkie maar ongeveer zo'n soort systeem, en waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een intercom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die voldoet inderdaad aan al mijn eisen, bedankt!

Het beste antwoord

Ja, ik had heel vroeger al zo'n simpele intercom.
Apparaatje boven en apparaatje beneden.
Erg handig.

Dat is er nog steeds, maar dan natuurlijk veel mooier en veel moderner. Zelfs met een videoschermpje.

Intercom/huistelefoon
Deurintercoms voor enkele woningen, bedrijven of instellingen. Bij deze intercoms wordt gebruik gemaakt van een of twee deurstations met slechts één beldrukker en een of meer binnenposten, eventueel voorzien van deuropenerbediening.
http://www.ihkbv.nl/index.php/producten/categorie/intercoms?gclid=CPzpyMuXsK0CFcRH3godnkP1lg

http://nl.wikipedia.org/wiki/Intercom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enorm bedankt!

Andere antwoorden (2)

Misschien bedoel je een intercom. Heel misschien bij de beter bouwzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is inderdaad wat ik bedoelde, een +
Een babyfoon met een intercomfunctie voldoet uitstekend voor dit doel.