Is het mogelijk om je Iphone 4 te gebruiken als wifi punt voor een ipad 2 wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet dat dit mogelijk is, daar is een applicatie voor, je telefoon fungeert dan als wifi-punt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je T-mobile hebt, moet je een jailbreak hebben om dat te kunnen doen (dan moet je MyWi of TetherMe downloaden).

Anders kun je je iPhone als persoonlijke hotspot instellen. Dat knopje staat dan onder wifi.

MyWi is een app apart, met TetherMe heb je hetzelfde als de persoonlijke hotspot als je geen T-mobile hebt.