ik heb een HP photosmart, en uit het niets geeft hij de melding 'Algemene printerfout 0x6100004c'. Hoe kan ik het oplossen?

Het is een HP Photosmart CN245B.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is een inktsysteemfout. Volgens HP kun je het volgende doen om het probleem op te lossen:
1. de printer resetten of
2. de printkop schoonmaken.
In bijgaande bron vind je een uitgebreide toelichting.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het geprobeerd, maar hij blijft die melding geven. Ik denk dat ik er maar even iemand naar laat kijken. Toch bedankt!
Pieter2011
12 jaar geleden
Vervelend! Zit er toevallig nog garantie op?
Wat je nog zou kunnen proberen is alles loskoppelen van de pc en opnieuw aansluiten, waarbij je meteen de nieuwste drivers installeert:
http://www8.hp.com/nl/nl/support-drivers.html