hoe kan ik gratis anoniem smsen?

ik wil geen betaalde sms dienst maar gewoon gratis.
Ik heb een galaxy s2

Toegevoegd na 52 seconden:
Geen EXTRA kosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt niet gratis anoniem sms'en.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.123smsjes.nl/anonieme-sms/ < voor €1,30 - €1,50 per bericht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

whatsapp je hebt aleen internet of wifi nodig

Toegevoegd na 51 seconden:
ow sorry anoniem niet gezien, volgens mij kan dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een raar antwoord: whatsapp is niet anoniem, en is geen sms....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige mensen kunnen echt niet lezen....,
Anoniem SMS-en kan in zoverre dat je een prepaid mobieltje kunt kopen en die niet op je naam registreren,
maar gratis is dat dus niet.
Als je op die manier iemand bedreigt of stalkt zal het ook niet heel lang anoniem blijven :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ontvanger ziet toch alsnog het nummer? Volgens mij kun je alleen anoniem sms'en via een daarvoor bedoelde sms-dienst, die je dus ook betaald..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gratis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat ook in het antwoord: het is niet gratis, dat gaat dus niet. Zo bezien is de vraag ongeldig (er is geen juist antwoord)
anoniem bellen kan door #31# voor het mobiele nummer te zetten.
dit werkt niet bij een sms maar bij de andere antwoorden zie je hoe dit moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier ben ik ook al een tijdje naar op zoek, maar zoals ik al verwachtte kan dit niet. Je kan alleen anoniem bellen (wat je waarschijnlijk al wist). Via andere sites kost het of geld, of er zit wel een ander addertje onder het gras. Via zulke sites raad ik het daarom ook af, ookal is het gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anoniem is een relatief begrip. Anoniem ten aanzien van de ontvanger of anoniem ten aanzien van de provider?