Hoeveel zou een minderdure Beats By Dr. Dre moeten kosten? Waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

voor de koptelefoon zou je op marktplaats en ebay kunnen kijken. want daar zijn(als ze tekoop staan) zijn ze altijd goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beats by dre zijn altijd duur, je kan ze nergens goedkoop kopen behalve als je ze 2e hands koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze bij www.dealextreme.com kopen! Ikzelf en 2 vrienden hebben dit ook gedaan, en de headsets werken naar behoren. Ik heb de solo HD. Je moet wel met een creditcard betalen. Even aan paps of
Mams vragen als je er zelf geen hebt! Het is 100% veilig. Succes!!