Ik wil een Tablet kopen. Bij de Kijkshop Polaroid voor Euro 77,- of bij de Karwei Polaroid Euro 89,-. Zit hier ook Android Market op voor software ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

ja alle tablets met android hebben de android market
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEE, deze heeft geen Android Market.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop dat ding van Karwei absoluut niet! Echt een prul.
Internet valt spontaan weg en komt niet meer terug en ook is het apparaat ongelooflijk langzaaaaaaaaaam...
Rommel, die van mij is al weer teruggebracht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoop is duurkoop!

Een goede tablet met veel functies kost minimaal rond de 200 euro.

Goedkopere hebben vaak wel android, maar het is meestal de verouderde versie (2.2) terwijl veel nieuwe apps vragen om 2.3
Je kunt dan wel simpele spellen spelen zoals angry birds,
maar vergeet skype of een hd spel maar.
de processor is niet sterk genoeg.

Kortom, beter 100 euro extra voor iets waar je tevreden mee bent. dan een goedkoop prulding waar je maar de helft mee kan doen.