kan je geld terug krijgen voor gebruikte batterijen ? geen accu van de auto !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Serieus?

Antwoorden (3)

Nee, op batterijen zit géén statiegeld, je kunt ze inleveren en dat is het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik weet dat je voor oud lood geld terug krijgt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de battrijen waar jij het over hebt wordt zelden lood gebruikt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Batterij_%28elektrisch%29
Nee die moeten in de chemiebak of je kunt ze inleveren per 10 in een zakje bij speciale punten en dan kun je kans maken op een reis.{als die actie er nog is}
Maar je kan beter oplaadbare kopen ,beter voor het milieu en op den duur goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In BELGIE kan je wel geld terug krijgen voor gebruikte batterijen , de gewone schroothandelaar geeft een verplichte prijs voor gebruikte batterijen, dat is niet veel maar wel de moeite waard indien je de batterijen verzameld gedurende een tijdje .