waarom blijft mijn belkrediet dalen terwijl ik niets doe?

ik heb een sony ericsson xperia x mini pro
ik speel wel redelijk veel spellen op mijn GSM maar ik heb er nooit van het internet gehaald en erop gezet en ik maak maar heel soms verbinding met het internet met mijn GSM
hoe kan ik dit stoppen?
ik ben in 2 dagen 3 euro aan belkrediet verloren!

Toegevoegd na 3 uur:
ik heb proximus pay& go

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je internet verbinding eens helemaal uit, soms zoekt hij zelf verbinding voor het vinden van updates bv.

Antwoorden (2)

Dat komt waarschijnlijk door je provider ik heb verschillende mensen om me heen die hebben dat bij Vodafone prepaid ze doen niets en t beltegoed zijn ze kwijt sukses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou inderdaad aan je provider kunnen liggen. Je kunt dit als volgt stoppen.

In de handleiding van je telefoon staat o.a. het volgende.
1. Ga naar en tik op Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Mobiele netwerken.
2. Tik op netwerkmodus.
3. Selecteer de gewenste netwerkmodus.
Selecteer daar alleen GSM.