Is deze memory card nog bruikbaar?

Ten eerste, niet lachen!

Ik haalde net mijn memory card uit mijn auto (micro sd). Ik daarna de deur enzo op slot doen, dus deed ik hem tussen lippen. Naderhand rende ik de trappen op en slikte ik hem in. Dus...
Dit is geen grap ofzo, ik snap ook niet echt hoe het zo makkelijk ging.

Het lijk me niet echt fris om hem te gaan zoeken in het toilet. Maar zou hij nog bruikbaar zijn?

Toegevoegd na 5 dagen:
Voor allen: ik heb een beetje gezocht, maar niets gevonden. Dus helaas zullen we het nooit weten.

Toegevoegd na 5 dagen:
Voor allen: ik heb een beetje gezocht, maar niets gevonden. Dus helaas zullen we het nooit weten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou niet weten waarom niet.. Of je hem nu uit de geuf van je auto/camrea haalt of.. ;) Hygienisch gezien is het ene ander verhaal inderdaad :)

Sorry maar dat lijkt mij niet, in je maag zitten allerlei sappen die er al lang in zijn gedrongen... Maar niet geschoten altijd mis...

Het kan zijn dat je maagzuur de contact punten aan vreet. Als deze punten van goud zijn (dit is vaak bij duurdere kaartjes zo) zal het gewoon werken. Bij koperen contact punten is de kans een stuk groter dan het niet meer zal werken. Er is maar een manier om het zeker te weten, maar wil je dat echt nog proberen

sorry, maar ik moest dus wel lachen ik denk oprecht dat alle maagzappen de sd-kaart onvoldoende aantasten en deze gewoon weer te gebruiken is

Hahaha, jawel ik lach!! Voor wat betreft je vraag, zelf heb ik onlangs een USB stick mee gewassen en daar was niks mis mee toen ik hem weer uitprobeerde, nu weet ik dat maagsappen wat anders zijn dan water en wasmiddel maar toch lijkt dit soort elektronica wel tegen een stootje te kunnen. Vies of niet vies, ik zou het willen weten en gewoon proberen, laat je het ons nog weten?

ik geef je weinig kans, de zuren vreten natuurlijk de verbindingen weg en een microsd is dat hele kleine apparaatje dus dat gaat vrij snel een complet usb stick geef ik je nog enige hoop hahaha "hoop",...... ahem moeilijk hoor niet dubbelzinnig denken ;) Als er niet veel anders dan wat muziekjes op staan en geen compleet administratie van je bedrijf of password van je wapen arsenaal of geldkluis don' t bother shit happens ;) koop maar gewoon een nieuwe micro sdkaart

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100