Is deze memory card nog bruikbaar?

Ten eerste, niet lachen!

Ik haalde net mijn memory card uit mijn auto (micro sd). Ik daarna de deur enzo op slot doen, dus deed ik hem tussen lippen. Naderhand rende ik de trappen op en slikte ik hem in. Dus...
Dit is geen grap ofzo, ik snap ook niet echt hoe het zo makkelijk ging.

Het lijk me niet echt fris om hem te gaan zoeken in het toilet. Maar zou hij nog bruikbaar zijn?

Toegevoegd na 5 dagen:
Voor allen: ik heb een beetje gezocht, maar niets gevonden. Dus helaas zullen we het nooit weten.

Toegevoegd na 5 dagen:
Voor allen: ik heb een beetje gezocht, maar niets gevonden. Dus helaas zullen we het nooit weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En, ben je al geweest? Ik ben nieuwsgierig! :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat je alleen al in de naam der wetenschap even een "diepgravend" onderzoek uit moet gaan voeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onderhand begin ik nieuwsgierig te worden naar het resultaat
laat je het weten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je de kaart al geprobeerd??

Antwoorden (6)

Ik zou niet weten waarom niet..

Of je hem nu uit de geuf van je auto/camrea haalt of.. ;)

Hygienisch gezien is het ene ander verhaal inderdaad :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik dacht misschien door je maagzuur enz dat die daarom aangetast wordt ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee, maar ik denk het niet, het is gewoon plastic met ijzer omhuld. er zijn mensen die vreemdere dingen hebben ingeslikt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gewoon ijzer met plastic omhuld
Sorry maar dat lijkt mij niet, in je maag zitten allerlei sappen die er al lang in zijn gedrongen... Maar niet geschoten altijd mis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je maagzuur de contact punten aan vreet. Als deze punten van goud zijn (dit is vaak bij duurdere kaartjes zo) zal het gewoon werken. Bij koperen contact punten is de kans een stuk groter dan het niet meer zal werken.

Er is maar een manier om het zeker te weten, maar wil je dat echt nog proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het was een van Nokia, de de kwaliteit lijkt me in orde, nu nog bedenken wat ik ga doen xd
sorry, maar ik moest dus wel lachen

ik denk oprecht dat alle maagzappen de sd-kaart onvoldoende aantasten en deze gewoon weer te gebruiken is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, jawel ik lach!!
Voor wat betreft je vraag, zelf heb ik onlangs een USB stick mee gewassen en daar was niks mis mee toen ik hem weer uitprobeerde, nu weet ik dat maagsappen wat anders zijn dan water en wasmiddel maar toch lijkt dit soort elektronica wel tegen een stootje te kunnen.
Vies of niet vies, ik zou het willen weten en gewoon proberen, laat je het ons nog weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik geef je weinig kans, de zuren vreten natuurlijk de verbindingen weg en een microsd is dat hele kleine apparaatje
dus dat gaat vrij snel
een complet usb stick geef ik je nog enige hoop
hahaha "hoop",...... ahem
moeilijk hoor niet dubbelzinnig denken ;)
Als er niet veel anders dan wat muziekjes op staan
en geen compleet administratie van je bedrijf of password van je wapen arsenaal of geldkluis

don' t bother

shit happens ;)

koop maar gewoon een nieuwe micro sdkaart
capthavoc