Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

beschadigde dvd schoolmusical: help me?!

hee
laatst ging ik naar een vriendin voor een verjaardag zij zat ook bij mij op de basisschool toen gingen we een dvd kijken van de musical. ik hoorde een liedje die ik leuk vond dus thuis had ik die dvd ook aangezet en soundhound voor de iphone gebruikt, wat bleek: er was geen beeld meer!! gelukkig wel geluid dus ik weet ht liedje...
maar het is een best belangrijke dvd voor me dus kan iemand mij helpen hoe je het beeld er weer op kan zetten of hoe je de cd kan beschermen zodat er weer beeld is ofso

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Videotheken hebben een apparaat dat beschadigde DVD`s kán redden. Misschien kun je dat nog proberen als niets anders meer lukt.

Balen zeg, ik begrijp je gevoel!! Hopelijk zijn er nog meer exemplaren waar je anders een kopietje van kunt maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeey, dankje wel voor je antwoord (iedereen trouwnes) volgens mij is er iets mis met mijn dvd speler ik ga vanavond kijken maar er zitten ook krassen op de dvd dus voor als het gebeurt ben ik voorbereid ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ty

Andere antwoorden (4)

Probeer de dvd eens op een andere speler of computer, mocht dit niet werken is het kopieren van de dvd van je vriendindie wel werkt een optie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe je het beeld terug kan krijgen. Maar als het allemaal niet lukt kun je wel de dvd van je vriendin lenen en die dan kopieren. Dan heb je ook gewoon je dvd weer. =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt proberen de DVD schoon te maken door er voorzichtig met een schone doek eroverheen te wrijven. Vaak zitten er vetvlekken op DVD's waardoor ze onleesbaar worden.

Mocht dit niet helpen en staan er echt krassen op je DVD, dan is deze waarschijnlijk niet meer te redden.

Mocht dit zo zijn, vraag dan of je de DVD van je vriendin mag lenen en kopieer deze even (of laat dit doen door je ouders of iemand die je kent!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt raar maar het kan helpen om tandpasta op de onderkant van de dvd te smeren. Dan een paar minuutjes laten intrekken en dan schoonmaken en goed afdrogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing