hoe kan je je nummer onbekend maken??

hoe kan je iemand bellen dat hun zien dat je een onbekend nummer heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (6)

*31*06xxxxxx#
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*31# en dan het nummer (bijv. *31#0612345678)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan herkennen ze je nummer niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dan komt er "onbekend" te staan. Tenminste ik heb het eens geprobeerd en het werkte.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar moet je die *31#12345678 dan bij je rigen nummer zetten of bij het nummer die je gaat bellen
Er is een functie in de telefoon, die heet: nummerweergave uit.
Voor de vaste telefoon, staat dat voor in het telefoonboek hoe dat moet.
Mijn mobiel ligt hier naast me en ik kijk even: het moet via de helpdesk, zelfdoen. Ik heb Hi. Bel 1200, en kies 1, daarna kies 4, daar kun je de weergave uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd #31# voor het nummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
#31# mob nr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In België kan je je nummer laten privatiseren, dus het staat dan niet in de telefoonboek vermeldt, je geeft het alleen aan de mensen die je zelf dat nummer toevertrouwen wil.