kan een blackberry goed tegen water en als je hem bijvoorbeeld laat vallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is de relatie tussen laten vallen en water? Hij kan ook toch b.v. op de grond vallen?

Antwoorden (4)

Niet als je um in het water laat vallen maar op de grond wel als je een bescherm hoesje hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dan is de kans groot dat ie stuk gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een blackberry moet je niet laten vallen in water, dan gaat 'ie kapot.

Zoals ook bij elke mobiel geldt: je moet hem niet te vaak laten vallen, dan gaat 'ie kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee want als je een waterdichte bb had dan wel maar ik zou het zoiezo niet doen als ik u was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Beetje laat) maar zeg maar "je"