Mijn usb muis werkt niet meer?

Hallo, ik had een nieuwe muis gekocht ik heb hem al een paar maanden gebruikt en soms valt die weg en dan moet ik hem er goed indoen dan werkt die pas maar als ik mijn laptop verzet valt die weer weg kan iemand mijn aub helpen hartelijk bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

probeer eerst eens een andere muis ?
en als die hetzelfde reageer dan is misschien je usb poort
een beetje verwrongen ?
en maakt slecht contact als je de laptop verplaatst
als je poort slecht contact maakt kun je het beter goed laten nakijken het is niet een moeilijk reparatie maar wel belangrijk om het te laten maken een kortsluiting of schok kan je laptop helemaal kapot maken
en dat kun je beter voorblijven
capthavoc
12 jaar geleden
mogelijk een kabelbreukje in het snoertje.
wanneer je met je muis werkt, probeer dan eens extra met het snoertje te bewegen, het liefst op een plek waar het snoertje meestal buigt