Hoe kan het dat op mijn ipod sommige apps iedere keer zomaar opeens uitvallen?

Sinds een update gebeurt het steeds

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een fout in de update.. Ik heb daar ook vaker last van.. meestal komt snel een corrigerende update
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al iOS 5? Een verouderd systeem kan ervoor zorgen dat apps uit vallen. Als je wel gewoon iOS 5 hebt moet je wachten op een update van de makers. Controleer dus bij regelmaat de updates.