Is er een manier om je inktcartridges van mijn printer goedkoop bij te vullen, in plaats van nieuwe dure inktcartridges te kopen?

Ik heb een DCP- 585Cw printer van brother, door het reinigen (die hij geheel automatisch doet) kost mij dit elke keer weer belachelijk veel inkt. Hierdoor voel ik mij door Brother en in de ziek genomen. Je betaald meer voor de inktcartridges dan voor de aankoop van de printer. Dus als iemand mij kan vertellen hoe ik goedkoop die inktcartridges bij kan vullen zonder dat mijn printer naar de knoppen gaat, help je de wereld weer een stukje prettiger te maken. Gegroet afz ikweethetnietmeer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is juist het winstmodel, goedkope printers maar dure inkt.

Antwoorden (1)

Bij mij in de stad is er gewoon een winkel die cartridges verkoopt en bijvult. Er zijn wel 2 soorten cartridges, eentje die je bij kan vullen en eentje die je weg moet gooien nadat die op is. Hebben jullie geen speciale winkel in de buurt die cartridges verkoopt en misschien wel bijvult?