Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier om je inktcartridges van mijn printer goedkoop bij te vullen, in plaats van nieuwe dure inktcartridges te kopen?

Ik heb een DCP- 585Cw printer van brother, door het reinigen (die hij geheel automatisch doet) kost mij dit elke keer weer belachelijk veel inkt. Hierdoor voel ik mij door Brother en in de ziek genomen. Je betaald meer voor de inktcartridges dan voor de aankoop van de printer. Dus als iemand mij kan vertellen hoe ik goedkoop die inktcartridges bij kan vullen zonder dat mijn printer naar de knoppen gaat, help je de wereld weer een stukje prettiger te maken. Gegroet afz ikweethetnietmeer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
641
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is juist het winstmodel, goedkope printers maar dure inkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij mij in de stad is er gewoon een winkel die cartridges verkoopt en bijvult. Er zijn wel 2 soorten cartridges, eentje die je bij kan vullen en eentje die je weg moet gooien nadat die op is. Hebben jullie geen speciale winkel in de buurt die cartridges verkoopt en misschien wel bijvult?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding