Kun je met een hi prepaid mobiel, een internetblox van vodafone erbij doen?

Ik wil een Samsung Galaxy Y kopen. Nu is hij in de reclame bij de Expert voor €99, daar is het een prepaid mobiel van Hi. Maar ik wil graag internet erop, en dat graag bij Vodafone, daar heb je een blox waarbij je 9.50 per maand betaald voor 100 MB internet.
Kan dit samen?
Een paar mensen vertelden me dat dit kon als ik het simlockvrij zou maken.
Graag wat meer informatie over dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee; wat jij wilt gaat niet; als je Vodafone internet BloX wilt, moet je een Vodafone SIM-kaart hebben.
Je kunt wel een mobiel dat gesimlockt is door Hi simlock vrij laten maken. Als je een mobiel simlock vrij maakt, kan er een SIM-kaart van elke provider in. Je kunt een toestel simlock vrij maken bij kleine GSM-winkeltjes, zoals Optie1.nl.
Maar in de Vodafone winkel zelf is de Samsung Galaxy Y ook voor €99 te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simlock vrij maken is op zich niet moeilijk. Er zijn verschillende websites op het internet (je moet wel opletten dat sommige oude software verkopen, maar ik unlock mijn telefoons meestal via gsmsimlockverwijderen.nl een amerikaanse on-demand leverancier van unlock codes