Hoe kan je icloud en iOs downloaden (Apple)

Ik wilde het installeren maar ik wist niet hoe!?¡¿

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet eerst op de iphone (of ipod touch, ipad, ik weet niet namelijk wat je bedoeld) ios 5 instaleren. dat doe je om het apparaat aan te sluiten op iTunes Als het goed is krijg je een melding om de software bij te werken naar versie 5.0.1 dat doe je dan. als je klaar bent ga je met je iDevice naar instellingen en activeer je iCloud. Het kost wel geld en je moet het ook op de computer installeren.

Zorg dat je de nieuste iTunes versie op je computer hebt staan, sluit dan de iPod, iPad of iPhone aan met de USB kabel. Check voor updates als de meding niet automatisch komt om naar iOS 5 te gaan. Bedenk dat je hele apparaat gewist wordt en nadien alles wat je er op hebt staan plus uiteraard de instellingen en de persoonlijke 'touch' er helemaal op wordt terggezet. Daarom kun je wel even er mee zoet zijn. Volg verder de instructies en lees deze aandachtig, zeker in verband met dubbele contacten. Stel nadien iCloud in oo je computer en op je apparaat. Apple heeft zelf instructie filmpjes om je daarbij te helpen, in ieder geval is er voldoende informatie op de Apple site over te vinden. Check even van tevoren of je computers's OS wel geschikt is om met iCloud te werken. Ik werk nog steeds op Mac OS Snow Leopard en dat hou ik voorlopig zo, wat betekent dat ik niks aan iCoud heb.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100