Hoe werkt ping op een Apple product bijv. Een ipod

Ik vroeg me af hoe ping op mijn iPod werkt want ik weet niet of het hetzelfde is als op mijn Blackberry

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Ping is alleen voor BlackBerry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsje Imessage bedoelt, een ping versie van Apple. Moet je gewoon een Iphone nummer invoeren en alsje een sms'je verstuurd hoort het ballon blauw te worden. Uiteraard op een Ipod heb je hiervoor wifi voor nodig. En dit werkt dus alleen alsje een Iphone wilt "pingen".

Antwoorden (3)

Voor zover ik weet kan je niet "pingen" met een Ipod naar een Blackberry.

Je kan wel een andere app installeren zoals Whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje:)
Pingchat is goed. Het is te gebruiken voor ipod iphone blackberry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whatsapp en ping werken niet op je ipod, whatsapp kun je op een of andere speciale manier wel op je ipod installeren maar dan moet je heel moeilijk gaan doen. dit zou je even op internet op moeten zoeken. Pingchat is ook wel handig voor je ipod en friendcaller zou ik je ook aanraden hiermee kun je als je wifi hebt naar mobiele telefoon en vaste telefoonnummers bellen. Je krijgt 'Beltegoed' d.m.v. apps te downloaden.