Welke smartphones zijn er?

Ik heb een budget van 200/225 euro en ben opzoek naar een smartphone. Ik wil er op kunnen internetten, apps op kunnen zetten en natuurlijk bellen en smsen.

Ik heb al rond gekeken, maar ik vraag me af welke jullie mij aanraden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het maximale bedrag is 250.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.kieskeurig.nl is een fijne site om het uit te zoeken.

Het beste antwoord

Ik heb een Samsung Galaxy Ace; deze kost bij de Dixons nu €234.
Beschikt over Android 2.2 Froyo (update naar 2.3 Gingerbread beschikbaar), heeft een 3,5" scherm (even groot als de iPhone 4(s)) en een 800MHz processor (dit is niet het beste van het beste, maar voor jou waarschijnlijk genoeg).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blackberry zal ik dan nemen : blackberry curve 9500
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou juist geen blackberry nemen, vele grote appfabrikanten hebben al laten weten dat ze geen nieuwe apps meer uit gaan brengen voor blackberry.

overigens heb je helemaal geen fysiek toetsenbord meer nodig. touch is het beste.

Mijn keus gaat uit naar de
galaxy serie (galaxy s2 of galaxy note)
htc serie. (sensation bijv)

goede telefoons, android (is de grootste app leverancier)

Iphone vind ik duur en omslachtig en je moet hem jailbraken voor gratis apps.